środa, 12 lutego 2014

Mus czekoladowy



Przepyszny deser w dwóch odsłonach:)


Składniki:

  • 3 tabliczki gorzkiej czekolady
  • Łyżka masła
  • Szklanka mleka
  • Odrobina soli
  • 3 jajka
  • 3 łyżki cukru (można dodać więcej)
  • banan
  • ciasteczka korzenne
  • serek waniliowy
  • serek straciatella


Czekoladę łamiemy i topimy w kąpieli wodnej z łyżką masła i solą. Do rozpuszczonej czekolady dodajemy mleko i dokładnie mieszamy. Jajka ubijamy z cukrem i delikatnie przelewamy do masy czekoladowej. Gotowy mus przelewamy do szklaneczek i wstawiamy do lodówki na min 2h.
Ja udekorowałam swój mus na dwa sposoby.
W pierwszym dołożyłam na wierzch jogurt straciatella i pokrojone świeże banany, a w drugim dodałam jogurt waniliowy i posypałam pokruszonymi ciasteczkami korzennymi.
Smacznego!
Walentynki - czym TO się je? Słodkie Walentynki 2014

8 komentarzy: